NY MOBIL!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
fick min älskling idag, hehe! gud vad jag längtat efter att få den! as bra!

så grymt glad är jag nu va! maha, fast det fattar ni nog

dagen; skolan var helt okej idag, hade bollsportsprofil saken idag, fast vi skulle bara göra sammarbetsövningar, och det pågick i 25minuter, så istället för 1h och 25min så fick jag 2h och 25min.. helt okej i alla fall.
efter skolan blev det hemmåt en stund sen hem till Carro där även Alva, Sanna och Pauline var, efter en stund stack vi ut och så hämtade jag Josefine och vi chillade lite smått vid Iserås.
sen blev det hemfärd för mig och Josefine, sen körde jag hem henne.

slänger in en dagens outfit bara för skojs skull, höhö.



jeans jacka - vet inte, men mycket gammal
linne/tunika - bikbok, finns ej kvar i butik
jeans leggins - bikbok
sjal - lager157
strumpor - mammis
armband - konfa present

håller på att slänga in mängder med musik till mobilen, fetting najs!
men nu måste jag sova, eller ska läsa min bok lite, gööd.
sen blir det nana, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: d ääääni

Mobilen är underbar!

dock är den snyggarst i silver, h3h3 <3

2009-08-27 @ 15:36:42
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0