Estland, dag 1

yes, då var jag framme dårå.
somnade 05;00 imorse, 09;00 var jag tvungen att gå upp, 09;45 gick bilen till Landvetter.
givetvis hade dom espresso house där och det vill säga att jag skulle ha en frapino, mumms mumms!
planet gick 12;25, vi flög i 1h och 20minuter, helt okej, kändes som det gick fortare, framme i Estland vid 13;45.

givet vis så glömde jag USB sladden till mobilen, eller rättaresagt, jag orkade inte packa ner den, så det kommer bli tusentalsbilder när jag kommer hem!

i alla fall, när vi kom fram till hotellet så sov jag en stund sen blev det gymmet en stund senare ner till Poolen och alla olika slags basturna dom hade, var typ 5-6 stycken olika, sjukt gött! haha, låg i buddelpoolen i princip hela tiden och kollade tom och jerry som dom hade på en duk på väggen, sjukt gött!
sen blev det middag på någon asiatisk resturang dom hade här, har typ 10 stycken, så det är ju ett väldigt stort hotell och mycket finare i verkligheten än vad det var på bilder jag sett!

morgon dagen vet jag inte riktigt hur den ser ut, men blir väl att kolla stan och shoppa massa och så.
senare gymmet och poolen, sjukt gött!

men nu ska jag kolla klart på en film som är på 3;an, kommer aldrig ihåg vad den heter, men bra är den i alla fall.
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0