Tjejmiddag @ my place

Hade en grymt trevlig kväll igår med grymt goa tjejer! Kom även några killar senare på kvällen. Togs över 200 bilder de flesta är på mig, Paulina och Hanna som dampar. Smak prov ett inlägg ner och de är ändå de ''fina'' bilderna, haha! Tyvärr är jag alldeles för lat för att lägga upp några bilder, berättar om dagen istället.
Fick otroligt mycket fina presenter, bl.a hur min framtid ska se ut - ett häfte med mig och Johnny Depp, hur våra barn kommer att se ut osv, ett häfte jag alltid kommer ha med mig. ♥

Började med att jag och Yulia vaknade upp här hemma hos mig, gjorde kort (jag till Hanna och Y till sin mamma) sedan fixade vi oss, Y åkte hem och jag på släktkalas hem till Hanna. Förjävla rolig/trevlig släkt du har Dear Hanna Maria Sandell! Efter att ha tagit extremt mycket (och fula) bilder på oss själva med hennes nya systemkamera åkte jag till ett till kalas, grattis kusin i efterskott! (:
Nu ska jag lägga mig i sängen med en mysig J.D film.

Tänk vad PS kan göra, I want you to be mine!
Grattis mammi på morsdag, hoppas du har det härligt i Frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0