30MARS

Har haft fullt upp idag efter skolan, anledningen till att jag inte bloggat är för:
Tills imorgon har jag:
♥ So läxa, 2 sidor + massa artiklar (ej gjorda..)
♥ Spanska prov.
♥ No läxa (snarare prov, 14 sidor).

Torsdag:
♥ Svenska 1 sida i historiahäftet + svenska recentions inlämning.
♥ Musik läxa.
♥ So geografi prov.

Dock längtar jag till torsdag väldigt mycket! Inte nog med att vi har lov, utan att jag antagligen kommer få träffa kukhuvudet haha! (Hanna fattar). (;
Nackdelen med torsdag är att Josefine ska åka upp till Åre(?) så jag kommer inte få träffa henne på 2 veckor. Men vi sågs en stund i kväll, tur det!

Nu måste jag plugga so sedan ska jag sova.

Love.
/Krill.

Kommentarer
Postat av: Runarlive

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-06-27 @ 09:41:31
URL: http://runarlive.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0