Skärtorsdag

Hanna åkte nyss tråkigt, men jag behöver även verkligen sova, gick upp 08:45 idag och jag började 08:00 sen var jag i skolan till 16:30, haha!

Lite mer om kvällen. Hanna kom till mig vid 20:45 och så hjälpte hon mig lite med svenskan, satt givetvis och fjanta oss som vanligt! Hanna gömde ett ägg för mig så jag hade letat i 10 minuter så säger hon:

- Oj Kristin, jag fick visst en flashback, det ligger inte alls där, du är inte ens i närheten!

Hahahaha, knasfia! Till slut hittade jag det och det var ju inte bara godis i det!
För er som inte förstår engelska så om man är orolig över något, tex. ett prov så ska man 'prata' med en av dessa dockor, så under natten hjälper den dig och tar bort din orohet. Men eftersom det bara finns 6 dockor kan man bara ha 6 olika 'oroheter' att berätta varje dag.


JAG ÄLSKAR DIG! ♥

HAHA! Detta är bara komiskt, det har ingenting med påskharen eller något sånt. Jag frågade Hanna för någon vecka sen vad hon önskade sig av påsk haren svarade hon:
- En barjskorv. Du?
- En morot.

Man får det man önskar sig, haha!
Fick även muffinsformar, men jag hade bara tagit ett kort på dom och de råkade jag radera och kameran dog nyss..

Nu ska jag sova, jätte trött i ögonen efter allt data sittande.
Peace and love!

Kommentarer
Postat av: Ditt kära kukhuvud

Hihihihihihihihihi!

Tänk vad gott jag somnade igår, fortfarande med ett leende på läpparna! Tack för en grym kväll, älskade fittunge. Du, förresten...



...jag älskar Dig!

2010-04-02 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0