Söndag

På den senaste tiden tappar jag mycket blogg intresse, som ni märkt, det har med privata själ att göra, men jag kan säga såhär:
Det suger att inte ha alla spelare på plan, man behöver alla för att kunna försvara sitt mål - jag har en utvisad.

Min lördag gick fort. Dagen började med att prova kläningar som mamma köpt hem, nu är min bal kläning klar skönt att slippa oroa sig för det (bild kommer imorgon). Jag och mamma åkte in till Kungsbacka köpte en mys dress jag tittat på även ett par solglasögon. Sedan åkte vi och handlade mat åkte hem gjorde rent altanen, åt middag sedan film mys, just me and my mom. Där var lördagen klar.

Söndagen gick inte lika fort. Vaknade upp och någon timme senare kom Linnéa hem till mig, vi åkte till Iserås (stället där sommarstugen ligger) kollade där, det är väldigt mycket att göra. Men det kommer bli kul! Åkte sedan hem till henne, åt middag sedan åkte vi runt lite i Kungsbacka, några timmar senare träffar vi Yulia och jag åker hem bara några minuter senare. Kommer hem äter mat, kollar på Parlamentet och Wallander.

Nu ska jag plocka undan lite kläder från min säng och sedan gå och lägga mig.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0