Hemma igen

Efter 7h är jag äntligen hemma! Först gick jag och pappa runt och kollade, sedan fikade vi på espresso house. ♥ Skulle ju få min mobil idag, men nepp, den var inte klar.. Hittade en mycket söt/snygg kläning på Indiska som kanske blir min ''bal klänning''. Satt och pluggade i 4h på fyren, eller i alla fall 3.5h för jag läste Johnny Depp's biografi från 2007, hehe! Sedan gick jag tillbaka till Kungsmässan hittade två tunikor och en kofta på Melrose, den affären har extremt snygga kläder!
Dagens mini inköp:

Lumene, foundation - 140:-
Kicks, nagelfil, 4 steg - 25:-
Kiss, lösnaglar - 130:-
Kicks, make-up svamp - 20:-

Nu ska jag äta, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0