Bal klänningen & lite sommar 2010


Såhär ser den ut, dragkedja på baksidan också.

När jag satt på bussen idag (även nu) fick jag panik jäklar vad jag är sugen på sommar. Jag ska antagligen få inreda en hel sommar stuga, jag älskar mina idéer ibland, fyfan vad kul jag kommer ha, ska prata med Hanna också om det (eftersom jag vet att hon älskar att inreda osv så hon ska hjälpa mig och ge mig inspiration m.m). Det är nämligen så att min gammel faster (som ägde stugan) gick bort för några år sedan och vi slängde bara in hennes saker i stugan som hon haft i sin lägenheten. Och nu när pappa köpt den ska jag fixa den!
Men i lördags slog det mig att jag kan känna pengar på att fixa till den! Fast sedan när jag, mamma och pappa pratade om pengarna, kom jag på en bättre idé, eftersom jag får saker osv utan att göra så mycket kan jag fixa den som att jobba ihop allt + få saker samtigt, alltså att göra dom en gentjänst! Plus att det är en hejdundrandes kul sak att göra!
Men tro inte att jag ska lämna stugan pank! ;) Det är en sjuktstor gräs matta som ska klippas, och eftersom det gräset växer som ogräs blir det mycket pengar som rullar in, hehe! Plus att jag ska fixa rabaten osv. Jag längtar till somaren! Och eftersom jag och Josse antagligen ska bo i Fjällbacka 1 vecka i sommar behövs det fickpengar!

För övrigt har jag duschat, satt på lösnaglar, nu ska jag fixa te och titta på Scrubs.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0