3APRIL

Glad påsk alla glada!
Älskar vädret idag, dock kunde jag ju mått bättre, haha. Blev ganska mycket igår men kul som fan var det.
Jag höll vad jag lovade över 200 bilder blev det, på 6h, grymt!
Det började hemma hos Linnéa där vi firade Helda som fyllde 17 år, så kom det lite folk en efter en, eller tre och tre kom dom, haha. I alla fall, vid 00:30 gick vi upp till Linnéa's granne, Pontus, (där har jag inga bilder ifrån eftersom kameran dog innan dess) dock var det bara jag, Linnéa, Lollo, Christoffer (jag skrev Christoffer med K igår, men nu kom jag ihåg det. (;) och Pontus.
Där slutade även kvällen, efter 4h, gissa om vi var döda.. Så vi går och lägger oss, håller precis på att somna och så kommer Linnéa och säger att vi måste gå hem, yes!
Sov 7h inatt och när jag vaknade hade jag bläck i hela ansiktet, för att Lollo skrivit massa på mina händer igår, och nu går det inte bort kul!
Men nu måste jag duscha för jag måste fixa så mitt hår bli lockigt tills ikväll, då blire röj igen!

gra bilder kommer när batteriet laddat klar.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0