2APRIL

Jag måste sovit jätte konstigt inatt för nu har jag hur ont i ryggen som helst + att jag drömmde hel weird drömmar, vissa var bra andra var läskiga. Det säg ju att man drömmar fyra drömmar varje natt.

Idag har jag städat mitt rum och nu håller jag på att fixa mig. För första gången använde jag eyeliner, det var fan inte det enklaste, men nu ser det helt okej ut i alla fall. Håller på att kika ut vad jag ska ha på mig ikväll, ska kröka hos *top secret*, haha. Men först ska jag träffa Lollo och ska vi in till Göteborg och fixa lite things sen bär det av. Kommer inte skriva försen imorgon så vi hörs då, ska försöka få lite bilder från kvällen också.

Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0