29APRIL

Hoho, är 100% säker på att mormor köpte väskan idag, eller det är jag eftersom hon sa det! Awsome!

Hej Kristin suger i matte man är fucking amazing i svenska! VG på ett läxförhör, VG på min berättelse jag gjorde för några veckor sedan och VG på en recention, hej världen! Dock är min matte lärare elak, hon har ljugit för mig, NEJ! Hon berättade inte hela sanningen. ;) Haha, men matten ska jobbas upp, prio numero one!

Idag har jag vart i kungsbacka och pluggade matte, jag ska allt visa min matte lärare att jag förtjänar bättre (ska nämligen ha matte prov imorgon).
Nu ska jag duscha, städa mitt rum och tagga som fän imorgon!

Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0