22APRIL

Är super trött nu så det blir ett snabbt inlägg.
Nationella idag var både lätt och svårt, beroende på uppgift. Har gått runt med extrem träningsvärk i mage och lår, så hade vi styrke pass idag på idrotten, det kändes i magen.. Jag kommer ha dubbelt så mycket imorgon för jag gymmade idag också, 2h grymt! Var på kungsmässan en snabbis innan med mamma.

Nu vill jag lägga mig i sängen och sova, så det ska jag göra nu. Imorgon är det fredag, gött som godis, haha! Inga planer för helgen ännu, förutom att jag ska börja skriva på mitt hemkunskaps arbete som ska vara inlämnat på tisdag. Tänkte även åka till sommar stugan och se hur det ser ut där så jag och Hanna inte kommer dit helt oförberedda, lär va mycket saker..
Puss&Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0