May. 27, 2013

Det är nog första och sista gången jag säger det: Måndag, du var inte så farlig och hemsk som jag egentligen anat.
 
Många fina saker har hänt denna dag jag vaknade upp bra, haft en bra dag trots att jag hade två inlämningar att göra och den slutar bra. Jag har just lämnat in mitt absolut sista arbete på gymnasiet och jag kan inte förstå att det är sant. Jag kan verkligen inte förstå det. Känslan av att lägga sig i sängen nu och inse att jag inte kommer att ha med skolan att göra på något år är.. ah, jag vet inte, är rätt mållös av hela situationen.
 
Imorgon är det bal som står på schemat och jag har under årets lopp inte kännt något större hets av balklänning, skor, smink och hår vilket har varit väldigt skönt då det varit så mycket annat att tänka på. Nu, istället, utan några större förhoppningar/förväntningar, kan jag inte bli besviken.
 
Just nu är jag så glad av att vissa saker har hänt i mitt liv så det krävs mycket för att jag ska falla tillbaka till ruta ett, som jag gjort varje dag i över 1 månads tid.
 
Godnatt fina måndag, Du kan visst komma med bra besked i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0