26APRIL

Hej!
I väntan på att min f.d klasskamrat (vi gick i samma klass första terminen i ettan på gymnasiet), Julia, ska sluta skolan sitter jag på Fyren och studerar Tysklands nationalism på 1800-talet. Det är ett arbete där både historia och svenska är inblandade så nu gäller det att tänka på två fronter.

Det är helt sjukt vad tiden går fort och att snart är skolan slut och det är dags att inta sommarlov. Fram till den 12 juni, då vi slutar skolan, har vi nästan minst en ledig dag i veckan!! Förra veckan var jag ledig måndag och tisdag för att jag var i London. På torsdagen hade vi studiedag, igår var det A-dag (omtentsdag för de som missat eller fått "ig" på ett prov), nästa vecka är vi lediga måndag och tisdag och så fortsätter veckorna, hur skönt!?

Sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0