12APRIL

Hej! Första dagen har passerat här i London och vi spenderade den på Madame Tussauds och någon timmas shopping innan hemfärd. Vädret är som Sveriges under tidig vår, varmt men ändå några friska/kyliga vindar + några regndroppar.  
Imorgon väntar en Sightseeing tur med buss och marknad.
Bilder kommer jag att lägga upp när jag kommer hem då det inte går att lägga upp via iPaden. Kram!



♥♥♥

Zac Efron och lillebror

Lillebror och f.d Harrods ägaren Mohamed Al Fayed

Jag, Miley Cyrus och lillebror

Jag, Morgan Freeman och ("halv") storasyster

Lillebror och Tom Cruise

George Clooney och jag

Tiger Woods, ("halv") storasyster och lillebror

Martin Luther King och lillebror

Jag och Hitler

Barack Obama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0