4OKTOBER

Tiden rusar iväg och det har till och med blivit årets mysigaste månad - Oktober. Första Oktober spenderade jag i storstaden Göteborg med Hanna. Höst shopping var det som stod på listan och jag fick med mig både till kläd - och smyckesgarderoben, jättenöjd!

Ni kan ju bara gissa var jag sitter och gör just nu? (trumvirvel) Jag sitter på Fyren och pluggar! Jag har spenderat varenda vardag här i x antal veckorstid och kommer få göra det i 4 veckor framåt, sen är det höstlov! Om ni vill veta vad jag har framför mig idag är det: Svenska (inlämning ikväll), franska (prov imorgon), företagsekonomi (prov på fredag), histora (inlämning söndag) och om jag hinner ska jag sitta med internationell som ska vara klart om en vecka. Visst låter det roligt med såhär mycket? Thought so.



Kommentarer
Postat av: Duvetvem

Vart?!!!!!!Grrrr VAR heter det.

Svenskapolisen

2011-10-05 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0