TALK THAT TALK


När jag satt på bussen påväg hem från skolan påminde jag mig själv om att lyssna på Rihannas nya album Talk That Talk. Överlag tycker jag att låtarna är bra men jag känner redan nu att låtarna kommer bli uttjötade på radion och andra medier. Speciellt låten Rihanna – Where Have You Been som är en av mina favoriter, grymt bra när den väl kommer igång! Rihanna – Farewell, Rihanna – Talk That Talk, Rihanna – We All Want Love och den "gamla låten" Rihanna – We Found Love är några andra favisar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, tack så mycket!

Jag känner bara att jag tränar rätt mycket, minst tre gånger i veckan, utan att se resultat.. struntar dock i att väga mig eftersom det inte visar "rätt" eller vad jag ska säga - om jag KÄNNER mig snygg/fit/lättare och ställer mig på vågen kanske inte den visar det. Jag går på känsla. Känns det rätt är det rätt! Typ haha.. jag gör det mest för att få en rutin och komma ifrån allt socker. Mitt mål är inte att bli pinnsmal - jag vill se stark ut! :)

Var och tränade idag så hoppas de känns bättre imorgon..



Jag följer dig med :D du gör en # och sedan skriver du något som har med bilden att göra :)



KRAM!

2011-11-24 @ 20:08:56
URL: http://linnljungblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0