30NOVEMBER


Detta är verkligen min humor!

Sitter på Fyren och har precis blivit helt klar med en engelska bokredovisning jag ska ha imorgon + att jag har pluggat franska. Om några minuter ska jag träna handboll och därefter hoppas på att morgondagen blir en bra dag! Btw, imorgon är det december (!!) tiden går sjukt fort, men det gör inte mig så mycket för att jag vill ha jullov (=ledighet)! Jag hoppas verkligen att man kan kolla på julkaledern för att det har man inte kunnat göra de senaste åren.. Saknar Håkan Bråkans julkalender! Varför kan dem inte ta repriser från 90-talet framtill 2004 ungefär för efter det har det bara gått utför!

Nu stänger dem här och jag måste ta mitt pick och pack och kila till träningen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0