FOR THE FIRST TIME


Detta är nog de mest gulligaste jag sätt på länge, går ju under här! 

Loppet gick okej, hade inte speciellt höga förväntningar på mig själv kände på mig hur det skulle gå, well well. Jag överlevde i alla fall!! Nu har jag två lopp till att beta av detta år..

Kvällen spenderades hemma hos Roxane med Paulina & Emma, vi gjorde egen pizza och kollade på Eurovision, hur spännande var det inte!? Satt och jublade när Svergie låg etta och fick 12 poäng flera gånger, fan att vi inte vann!! (Var ju första gången på typ 20 år vi fått så bra placering!) Men Azerbajans låt var inte helt dum den heller! (Dock gillar jag inte Eric Saades låt)..

Nu ska jag sova, är väldigt trött efter dagens lopp. Imorgon (idag) väntar fika, plugg, PW och såklart, VM i Ishockey!!!! 
Brons idag, guld imorgon!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0