8MAJ

Tjenis penis!
Allt bra elleeeeeeer? Jag är frisk och hälsan är på top! Nyss hemkommen från en PW med Josse som tog 2h + att jag cyklade dit, vilket är 4km t/r så jag är såå nöjd över mig själv så!!

Helgen har gått fort, men jag har ändå hunnit njuta av det (otroligt) fina vädret. Imorgon väntar en tuff morgon då jag och Paboo ska cykla till skolan, fram och tillbaka, och det är 1 mil en väg.. Jag är ledsen för att ni bara får läsa om mina cykelturer och träningar, men det är prio ett just nu (förutom skolan!). För på lördag ska jag och Paboo springa 12km och jag har inte tränat lika mycket som jag egentligen borde gjort så jag försöker här nu in i det sista. Slutspurt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0