3MAJ


Hej! 
Det var inte igår jag skrev någonting här, har hänt en del på senaste tiden. Tänkte att ni tyckte det började blir lite tjatigt att se filmklipp och en massa texter hela tiden så därför skriver jag nu. Skönt att Maj månad har kommit, till slut, och att värmen har hittat hit, dock snöade(??????) det imorse(!!!!!).

Sitter på fyren och skriver på en svenska analys som ska vara inne på torsdag. Det värsta med allt är att vi har varit och simmat med klassen idag och mina ögon är drängta med klor. Då är ju dilemat att jag måste sitta och kolla på en skärm (som jag redan tycker är jobbig att titta på för ögonen) för att skriva på svenskan i x antal timmar..

Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0