27MAJ


Detta var nog de sötaste jag sätt på länge, fick allt en och en annan glädjetår.

Ikväll var Hannah här och hälsade på. Vi lagade hamburgare m. pomes frites. Gjorde guccamole och doppade tortillachips och kollade på film, jättemysig fredag kväll!

Imorgon ska jag upp tidigt för att min bror ska konfirmeras vid 11:00 tiden (tänk, att när det väl är helg och man tror att man kan sova ut länge dagen efter, så ska man upp tidigt dagen därpå..), sedan blir det mat och ''firade'' av hans konfirmation och släktkalas för mig, allt i ett. 

Min skoldators laddare har tagit sig ett farväl och datorn har inget batteri överhuvudtaget så bloggningen kommer bli sämre än vanligt..
Dags att krypa till kojs, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0