UN ROLEPLAY

Ligger i min säng helt slut efter dagen fast jag inte gjort någonting.. Eller? Jag gick upp 30 min tidigare. Jag har spelat upp en pjäs. Jag har suttit i teatern och lyssnat på 2,3:ornas FN rollspel och jag har tränat. Så jag förstår inte varför jag är såhär trött, i princip död.. Ja ja, i morgon ska våran klass vara sekriteriat (?) i rollspelet. Vi ska alltså springa runt med mikrofoner, brev och vara vakter, hoppas att det är roligare än vad det låter, hehe. 

Efter skolan ska jag träffa Hanna, så jädrans kul att vi får tid att ses på veckodagarna nu också! För bara 6 månader sen sågs vi ungefär varje dag då vi åkte hem och tittade på Halv åtta hos mig, hos varandra. Tråkigt att vi inte kan göra det längre men vi får verkligen ta vara på tiden vi har med varandra!

Nu håller ögonen på att gå igen så det är dags att stänga av datorn, lägga sig till rätta och hoppas John Blund kommer snart.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0