2MARS

Hej!

Tjejerna gick precis. Vi hade en jättemysig kväll igår med gotti och film, vi såg BlackSwan (den som har premiär nu på fredag, 4 mars) den var riktigt bra, inte alls som jag tänkt mig! Hade förväntat mig en liten söt film om en balettdansös som blir mobbad får en kompis och slutar lyckligt med att hon blir kär i sin balettpartner, men inte alls!! 

Jag tänker inte säga hur den är för att ni själv ska få gissa, men riktigt bra är den och jag förstår verkligen varför hon fick en Oscar för hennes roll, damn girl! 

Dagens planer är att plugga, träna, handla mat och laga mat. Låter det kul? Ah, en tredjedel låter bra ialla fall. Dags att sätta igång då, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0