29MARS

Hej! 

Jag lovar er allt för mycket att skriva om vad jag glömt att skriva, jag hinner inte. Förstår egentligen inte varför men det behövs tid i alla fall. 

Idag var vi, klassen, på Vi Leva Banan det var blåsigt och kallt men man fick stå ut. Tråkigt nog hände det en olycka där ute i skogen - jag kissade på mig och hade inget ombyte..
Nej, skämt o sido, jag slog i min näsa i ett träd rejält så nu har jag en massa skrapsår och halva näsan är blåröd + svullen.
För er som inte vet det så bröt jag den 2005 och har en extra känslig näsa så det känns inte som att det var dagens höjdpunkt..
För er som vill veta hur det gick till så gick det följande såhär: Vi skulle gå en hinderbana med ögonbindel och följa ett rep. Under hinderbanans gång fanns det mängder med träd, rötter och stenar. 
Jag gliver upp på en sten som, tydligen, var riktigt hal (men hur i hela världen skulle jag kunna se det med ögonbindel) så jag ramlar och åker rakt, med ansiktet före, in i ett träd och trycker till näsan
- oskönt!

Så här sitter jag nu, med nybakta muffins som jag knappt kan äta p.g.a att jag knappt kan öppna munnen för att då gör det ont. Så jag har värmt upp ett skumbad på övervåningen nu, där ska jag lägga mig med en bok och bara ta det lugnt. Hade tänkt att slänga på en ansiktsmask, men ne, det fungerar ju inte..
Har alldeles för ont i huvudet för att kunna plugga, vilket gör mig stressad p.g.a att vi har matte prov på torsdag.

Lång text & en händelserik olycka med sina konsekvenser. För er som läste den - grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0