30JULI

Nu har vi åkt tåg i totalt 23h och bil 4-5h.. Bil turen var helt klart värst: skog, skog, skog, skog, skog, berg, skog, skog, berg, skog osv. Satt och filmande ''skogsturen'' och fulade mig framför kameran, så roligt hade jag.. Tågresan gick bra, kollade Rango (en ny favorit!!), Trassel och The Tourist och sov gott i sängarna. Nu sitter jag på hotellet i Alta och kollar på TV och äter godis. Längtar redan till frukosten imorgon, älskar hotell frukostar!! Varierade men framförallt, fram plockat och klart när man kommer dit!
Har inte haft upp kameran en enda gång under resan hittills och jag har faktiskt ingen aning om vart den befinner sig just nu, men imorgon kommer ni garanterat få massa bilder!

Har min egna dator med mig + att vi ska (kan ju alltid bli krux med det) ha internet på varje hotell så uppdateringen kommer förhoppningsvis bli minst en gång om dagen!

Kram!

För att ni ska ha en hum och vart jag befinner mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0