DUBAI FESTIVAL CITY

Vi tog oss en rejäll sovmorgon (vilket behövdes) och tog lång tid på oss medan vi åt frukost. Vi hade bokat att vi skulle sticka iväg på desert safari men han som skulle hämta oss här på hotellet var 1.5h försenad så vi skippade den turen. Istället åkte vi och bokade biljetter till Milan matchen imorgon, är super taggad vill jag lova! Att ett av världens största lag ska spela i Dubai just när vi är här, vilken tillfällighet!
Efter att ha fixat biljetter åkte vi till IKEA och åt svensk mat (yes, jag har saknat det, haha) och gick runt i festival city som är ett varuhus. Köpte med mig ett par shorts från New Yorker.

Nu sitter jag och lillebror själva på hotellrummet och lyssnar på hans jättekonstiga musik, Rucka Rucka Ali – Ima Korean (feat. DJ Not Nice).. Morgondagens planer är att kila ner på stranden och på kvällen gå på matchen, låter redigt nice!

Ska återgå till min bok Inte han som jag fick i julklapp av min syster. Den är verkligen jättebra, mina förväntningar var inte alls höga men damn. Den är inte långtråkig någonstans som långa (tjocka) böcker kan bli, read it!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0