EN SPECIELL NYÅR


Ja, vi kom aldrig fram till Khalifa. Vi satt fast i en bilkö på motorvägen och när klockan började närma sig 00:00 stannade alla bilar mitt på vägen. Dom väntade ungefär 200 000 människor nedanför Khalifa och så undrar jag hur många som stod på motorvägen. Det var en speciell nyår! Dock blev jag riktigt besviken på fyverkerierna. Det var bara några fjutiga saker som sköts ut från byggnaden, men el grande finale kom aldrig.. Mer udda nyår går nästan inte att fira, i en taxi, på motorvägen, ingenting att skåla med och fyverkerierna varade i 3min. 

Vi åkte till ett hotell och skålade in det nya året. Någon timma senare gick vi tillbaka till vårat hotell och firade in den svenska nyårn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0