5JANUARI

Våningen man åker till.
Dubai Mall. Den delen med vågor är ungefär lika stor som Kungsmässan..
Burj ala arab - 7 stjärniga hotellet.
Idag har vi hunnit med mycket som ni ser. Började dagen på ca. 400 meter, fast att jag har höjdskräck tog jag mig upp ändå. En underbar utsikt över Dubai fick jag som belöning!
När vi kommit ner till jorden igen gick vi snabbt på Dubai mall och shoppade, åt och väntade.. 

Vi tog bilen och körde runt i Dubai och hamnade på en strand alldeles vid Burj ala arab. Från den stranden har jag plockat med mig minst 100 snäckor.. Nu gäller det att välja ut vilka som är bäst *careface*.

Efter att vi sett utsidan på Burj ala arab åkte vi till Mall of Emirate och åkte skidor. Känslan att gå från +26 till +5 på 2 sekunder var.. Kall. Det var helt underbart att få åka skidor igen (gjorde aldrig det 2010 eftersom vi åkte till Kiruna). Efter skid åkningen tog vi en shopping sväng på Dubai Emirate Mall. Fick med mig 3 linnen, visar allting när jag kommer hem till Svergie.

Nu ska kila iväg till ''våran'' libanes resturang. Vi är nog klassade som stamkunder där nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0