18JANUARI

Hallu! 

Har fått en stor klump i magen som samlat på sig under dagen. Jag kanske inte berättade det för er igår, men jag ska göra ett samhälls arbete i skolan, man får välja ett ämne att arbeta om, jag valde sexmissbruk. De som går i klassen har redan fått 4 veckor med genomgångar, fått på börja arbetet osv.  Igår fick jag reda på detta arbete vad som skulle göras, 4 veckor har jag på mig. ''Det klarar jag enkelt och snabbt'' tänkte jag, men nu när alla andra i klassen säger hur mycket det är med material, skriva och tänka får jag en rejäl klump i magen och tror inte jag kommer hinna. PLUS att jag sitter och pluggar in engelska glosorna som är tills på torsdag och jag blandar ihop dom, jag har lite panic @ the disco right now. 

Nu tar jag mig en pause, tar bussen in till kungsbacka och går på träningen så hoppas jag denna oron försvinner! 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0