16JANUARI

Har precis tittat klart på slutet av Transporter 3, som jag somnade till igår, gisses vad Jason Statham är bra i den, sexig också. Robert Knepper är inte heeeelt fel heller, jag undrar om det bara är jag som ''tänder'' på de äldre skådespelarna.. Sen kan det också vara så att Robert Knepper och Johnny Depp har några små drag som gör dom lika? 

Sexy. 
Hoho, kollade precis upp hans ålder - 52 bast!

Idag har jag även träffat Josefine fönstershoppat lite på Kungsmässan och fikat på Karma. Fick även en dö (-skalle) snygg ring från henne. I love it! Lägger upp bild imorgon, för min webbcam tar jättedåliga bilder. 

Nu ska jag kolla på Solsidan, som äntligen har premiär!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0