9FEBRUARI

Sitter i skolan och försöker skriva ihop mitt sexmissbruk - arbete så gott som det går. Ska lämna in allt det jag hittills gjort till henne imorgon, vad jag har gjort. Vad har jag gjort då? Ja.. Skrivit lite på litteraturöversikten, inledningen och gjort klart min enkät med statistiken = inte så långt som jag borde med all den tiden jag egentligen skulle satt mig med arbetet..

Om det nu är någon där ute som undrar hur det gick med mitt I-val, så valde jag 1. Rättskunskap 2. Företagsekonomi 3. Etik och livsfrågor 4. Idrott-bollspel.
I denna ordningen som det står nu var det inte när jag lämna in det imorse, hade sådan beslutsångest att jag kastade om alla siffrorna, kommer säkert vakna upp imorgon över att jag ångrar mitt val..

Nu måste jag återgå till det jag sysslade med för 3 min sen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0