7FEBRUARI

Som ni ser har jag ny design och jag är nöjd! (Uppdatera sidan om du inte ser den med F5) För er som läser thingsyouremember påminner denna väldigt mycket ja, men jag har en liten crush with it. Bloggen är tagen från någon hemsida, via google, och där var en tjej som gjorde denna design till en annan som ville ha en i princip likadan som ''things you..'' - tjejen.
Jag ska uppdatera texter och bilder i headern eftersom de inte är mina personliga och det är roligare, men det får bli senare. 

Kom precis hem från gymmet och är just nu väldigt trött. Borde egentligen suttit med SH och skrivit men det hann/orkade jag aldrig med.. Nu måste jag hoppa in i duschen innan det blir to late.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0