6FEBRUARI

Hej! 

Mådde sådär imorse men tog mig upp ändå och spelade. Vi mötte Hylte och vann med 24-5 och hade en utespelare i mål..  

Efter matchen åkte vi hem för att förbereda inför kalaset. Min morotskaka jag gjorde igår blev succé även idag!
Just nu sitter jag med papper om val inför 2:an. Vilken inriktning, vilket av blocken (ekonomisk eller internationell), vilket av alla 27 i-val jag ska välja jag ska deala med det i en termin så får välja klokt, även vilket språk jag ska ha, tänker inte fortsätt med spanska. Det enda jag är säker på är att jag ska gå Internationell, sen lutar det mer mot det internationella blocket, men efter det har jag ingen aning..

Det är inte riktigt lika jobbigt som att välja linje/gymnasium (som man gjorde precis för 1 år sedan) men det är inte långt ifrån.. Får väl ta och vänja sig vid att man måste göra 1000 val i livet. 

Nu börjar Wallander igen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0