1FEBRUARI

Efter skolan idag var jag och pappa på Kungsmässan och letade present till mammi and we found a really nice present! Ville bara dela med mig av det..

Är helt slut efter kvällens intervall-flex pass på Friskis&Svettis. Jag brukar inte hålla till där men det var match på våran hall tid (klockan 18:00) och vi (HK Aranäs) får inte gå in på gymmet förens klockan 19:00, så när mamma ändå var på Friskis tog jag mig dit. I vilket fall som helst rekommenderar jag det för dig/er som vill bränna bort de där extra kilorna eller bara vill få riktigt bra träning, det känns verkligen i hela kroppen!

Måste även dela med mig av ett problem jag har just nu. Jag sitter på svanskotan i soffan i vardagsrummet med mammas dator och nu håller den på att ''somna'' och jag har ingen ork att resa mig upp, vad gör jag?

Nu ska jag duscha och därefter lägga mig i en skön säng och soooooooovaaaaaa, här helt slut som sagt.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0