19FEBRUARI

Idag är ingen bra dag, alls.

Jag skriver, på SH inlämningen, men jag har ingen motivering alls.. Fakta delen som ska vara 2-5 sidor är 1 sida (är inte helt klar) och det finns inte så mycket mer att skriva just nu.. Tänkte börja på de andra delarna, resultat och diskussion, men då måste jag ha fakta delen klart, typiskt..
Jag måste få träna också har inte gjort det sen i onsdags.. När jag inte får träna blir jag sur och irriterad eftersom jag tar ut ilskan på gymet, nu får ni inte tro att jag går runt och sur varje dag eller fångar upp varje liten sak som kan irritera, men idag har jag snappat upp för mycket..

Lär inte få så mycket gjort om jag sitter här, men nu vet ni hur det ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0