8DECEMBER


Den var riktigt god, varm choklad med marshmallows men vad jag ångrar det nu i efterhand..
Jag har tränat varje dag hittills denna veckan och har planerat in imorgon och lördag också. Men jag kände att jag inte va värd den. Jag skulle stå emot, för både igår och idag hade jag sötsug efter träningen.. Wellowello får se till att få bort denna kopp imorgon och på lördag.

Som jag skrev har jag tränat varje dag + att jag pluggat en del så det är därför bloggen varit lite död under veckan. Helgen är väldigt planerad dvs uppbokad så vi får se hur mycket bloggande det blir.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: julia

träningsnarkoman!!! men gillar dig endå! :D <3

2011-12-09 @ 11:24:31
URL: http://juliahenningsson.devote.se
Postat av: Hanna

puckooo, klart att du var värd den!! inga dumheter nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0