10AUGUSTI

Usch vad dagar, veckor och månader har gått fort.. Nu är det inte ens 1 vecka kvar tills jag börjar skolan och går in på mitt andra år. Är fruktansvärt opepp och skulle tänka mig 3 månader till med ledighet. Men man får väl hoppas att 2;an går lika fort som 1;an.

Idag drar jobbet igång igen efter 1.5 veckans ledighet. Idag är det 14:00-20:00 som gäller, det var så otroligt skönt att ta sig en låång sovmorgon, 10h, det var inte går de! Påtal om igår så var jag, Lisa & Emma på Liseberg i 11h!! Tiden går fort när man har roligt och jag kom inte hem tomhänt, första vinst på Daim!

Ska strax traska ner till jobbet i storm och snart, regn - skönt att jag har 50 meter till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0