9APRIL

Ååååhh, jäkla förbaskade dator, varför vill du inte sammarbeta!?!
För några veckor sedan bytte jag lösenord på min stationära dator, jag stängde av den, och dagen efter fick vi våra skoldatorer (det är den jag har skrivit från de senastre veckorna). Nu efter, när jag försökt sätta på min stationära fungerar inte mitt lösenord till kontot.. Jag har försökt med allt, men ingenting fungerar!! Så nu är det väl bara att lämna in den, men risken är då att alla bilder försvinner.. Och det är bara jag som har, t.ex, bilderna från Dubai, New York och alla andra resor vi gjort.. Så om ni undrar varför jag lägger upp samma bilder, eller ibland inga bilder alls, är det för att jag har inga andra bilder på den här datorn.. 

Nu tänker jag inte sitta här mer och klaga utan njuta av det fina vädret vi har idag. 
Tuuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0