1APRIL

Yo-Ho kamrater! Hur mår ni? Jag mår lite bättre, fortfarande den där ''typiska förkylningen'' som man alltid får såhär års. Idag har vi varit lediga från skolan, studiedag, så jag tog mig en rejäl sovmorgon och sedan sprang jag, Paulina och Roxane 1.5 mil, vi är bäst! April april. Ååååååh, jag vet vad roligt! Men vi tog oss 1h PW i alla fall!

Nu kikar jag på Skönheten och Odjuret som visas på Disney Channel, oerhört bra! Planerna för ikväll, en så länge, är att vara hemma kolla på talang och äta kinamat.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Hej!

Nej så synd!

Ja vi säljer alla tre, det är två killar som är gråa och en tjej som är brun/svart randig.

Det är bara att höra av dig till mig om ni vill komma och se på dem. Dem är "leveransklara" om ca tio veckor.



Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0