FALL





Vackra höst!
Då det är höst ska dessa färger visas starkt, hög kontrast enligt mig, vilket man måste ha för att framhäva färgerna. Ibland kan det bli snyggt med för mycket kontrast, men inte på alla bilder. 
Hösten blir lite Tim Burton inspirerat med starka färger, vilket han brukar ha i sina filmer, och på tal om Tim Burton vill jag påminna er om att Big Fish en film han har gjort kommer i kväll 22:15, SVT1.
Dessa bilder tog för drygt 10 minuter sen och nu är det kol svart ute, scary but cozy. 
Stör mig enormt på att jag bara har en fjuttig digital kamera dock har jag då någonting att 'skylla' på (att mina bilder blir halv bra). Det var riktigt svårt att få fokus en kväll som denna, det blåste mycket + att det var kallllllt!

Fixat chailatte och nu ska jag sätta mig framför tv resten av kvällen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0