Ä-N-T-L-I-G-E-N!

Som jag har försökt hela sommaren att få upp detta klippet på fb & yt. Det var nämligen över 1 minut långt och det var 'p.g.a' att jag skulle starta kameran, springa till moppen, ta sats så att jag kom upp i en 'hög' hastighet sedan stanna, vända och stänga av, det tog sin tid.. Och när jag klippte den (vilket var väldigt enkelt) var den för stor för att kunna publiceras.. Men nu äntligen är den klippt och upplag!
Ni anar inte hur mycket vi har skrattat åt detta klipp, det var mitt mål med hela moppe resan ner till Falkenberg var att få göra denna filmen, haha!
Vilka mål jag har, ett 5 sek film klipp..

Kommentarer
Postat av: Fittunge

HAHAHAHA, my lord, vad vi skrattade åt detta! spolade fram och tillbaka miljoner gånger om, SAKNA!

2010-09-03 @ 08:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0