9SEPTEMBER

Finaste!

Är nyss hemkommen efter 3.5h fysövningar med handbollen. Det var inte sån jobbig fys som ni kanske föreställer er, det var mer övningar och fys, men det var roligt! 
Min bodybuilder dröm kommer inte gå i uppfyllelse, för att handbolls spelare (och alla andra sporter) kan inte bli biffiga.. Eftersom vi inte bara kör styrka varje dag ut, dag in så.. Fan!
Jag var i och för sig oseriös när jag skrev det, men det lätt så 'hemskt' när 'fyatränaren' sa att vi inte kunde bli biffiga..

Idrottsdag imorgon med alla 1:or! Förlåt, men måste bara få skryta lite, för jag blev glad och överraskad idag efter att vi orienterat så frågade min idrotts lärare om jag vill orientera med 2-3:na imorgon på tid (frivilligt alltså). Men nä, det hoppar jag. Förlåt, jag hatar själv när folk skryter om saker, fast jag är mer stolt över det, typ. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0