8SEPTEMBER

Ni får ursäkta mig för min otroligt dåliga uppdatering, men eftersom det är samma gamla visa dag ut och dag in känner jag inte att det finns någon anledning att skriva + att jag inte har någon inspiration till bilder osv. Dock har jag gjort något ovanligt idag, jag var hos tandläkarn! Jag hade vart utomordentligt duktig med att hålla tandtrollen borta. Är jätte hungrig med vill inte 'förstöra' min fräscha mun nu, efter tandläkarn blir den något extra.
Alltså, ni märker ju hur otroligt bra jag är på att skriva, okej, skriver jag så klart det blir sämre men ändååååå.

Måste bara tillägga att jag tyckte att Sverige spelade super igår mot Samarino(?) 6-0! Fast Mellberg kan ju bara gå och krypa in någonstans och ni som såg den hoppas jag att ni tycker detsamma! 
Nu har jag inget att fylla ut raderna med längre, förutom att jag ska kolla idol ikväll, grömt!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0