20SEPTEMBER

När jag kom hem igår var jag helt död i kroppen, träningsverk i varenda muskel upp till höfterna + höger arm. Men istället för att bara slänga undan väskorna och lägga mig i sängen för att sova tog jag istället tag med allting direkt. Fick även för mig att rensa i mina klädlådor och lägga allting snyggt. Satte mig därefter en liten stund med engelskan men efter bara några minuter började något mer intressant på tv - val vakan 2010. Nu hade jag inte tänkt och skriva mina åsikter om valet i 100 meningar utan jag kör kortfattat:

Vill även lägga till att Lars Ohly verkligen visade media vart han står till SD.
Innan Lars skulle gå in till TV4 för intervju.  
''När jag såg Jimmie Åkesson (SD partiledare) inne i sminklogen vände jag på klacken och gick, jag tänker inte vara i samma rum som honom''.

Hanna kom hit en stund i kväll, vi kollade på Halv åtta hos mig och så hjälpte hon mig med kläder inför imorgon ska nämligen ha klass foto, hoppas på det bästa och att det inte failar lika mycket som förra året.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0