4OKTOBER

När jag klivit av bussen gick jag ner till 'centrum' i Onsala istället för hem och kollade in den 'nya' (har funnits där i drygt 1 månad) klädaffären och gisses vad fina kläder dom hade, dåligt samvete hade jag på mig själv för att jag inte gått dit tidigare! Givetvis hittade jag massor med kläder som jag la undan, så nu är jag nöjd! Jag köper inte mina kläder själv, utan jag kollar ut, lägger undan och så kollar jag och mamma på det. 
Nu får ni absolut inte tro att jag får allting jag pekar på, absolut inte, men jag personligen köper gärna lite dyrare/finare kläder (som är värda det!!!!).
I gentjänst hjälper jag extra till hemma med saker som att t.ex (stor) städa källaren som jag och mamma gjorde för några veckor sen, ni förstår nog.

Usch vad klockan springer iväg, nu måste jag sätta igång med no:n!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0