25OKTOBER

Jag känner mig på topp just nu!
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal och jag är inte ett dugg nervös, för jag har faktiskt fått en riktigt bra skolstart, tack och lov! Jag trivs för mesta dels i klassen och jag har super goa vänner i och utanför den!
Helgen är planerad till 80%, lite små saker angående söndagen som ska ordnas, det är ju halloween och det ska firas med tjejerna hemma hos mig! Fredag och lördag är klara till 99.9%

I lördags kollade jag ju på The Last Song och när min kompis, Lisa, sa att boken var mycket bättre och jag var tvungen att läsa den sprang jag in i biblioteket för att låna den! Det fanns ingen inne just då, men den skulle komma in idag och att jag skulle få ett mail då. Dagen går och vid slutet av skoldagen när jag sitter med ett svenska arbete ser jag att boken kommit in, happy! När jag lånat den och ska gå därifrån säger Linnea (efter att läst på baksidan på boken):
- Du vet väl att den är på engelska?

Givetvis finns den inte översatt någonstans i hela Göteborg! Så jag lånade en annan bok av Nicholas Sparks: Undrens tid (A walk to remember). Jo, jag har sett filmen typ 5 gånger men kände mig tvingad till att läsa boken också, får hoppas att boken är riktigt bra nu!
Nu måste jag sova, börjar 09:00 och slutar 09:30, känns grymt skönt!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0