22OKTOBER

Försov mig i morse, typiskt. Hade gärna kunna vara utan den läskiga dröm jag drömde, i drömmen kunde jag inte se för att jag hade så ont i ögonen, så gick jag in i något omklädningsrum (bara sådär) och när jag kisar lite med ögonen står det en lite läskig flicka där och jag drabbas av panik när jag inte kunde hitta ut för att jag inte kunde se..

Nu har Hanna lagt upp bilderna på facebook, men i princip bara bilderna på mig.. Men jag tänkte lägga upp några i ett annat inlägg.
Dagens planer är att klockan 17:00 få en gym instruktion och få ett bra gym program, därefter handbolls träning och efter det ska jag träffa Lisa.
Dixie Chicks – Not Ready To Make Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0