20/10 - 2010

Båda spanska proven vi haft denna veckan (igår och idag) gick bra! Eftersom jag inte pluggat (vilket man inte kunde direkt heller) så är jag nöjd. Fick tillbaka mitt no prov och där fanns det fina bokstäver, VG, blev så nöjd att jag smsade mamma med en gång och fick ett glatt svar tillbaka!

Jag borde egentligen plugga på engelska grammatik, som vi ska ha prov på imorgon, men jag kände för att göra en lista först så ni får lite uppdateringar om mig!

ALLMÄNT

Namn: Kristin
Piercingar: Ja, i öronen.
Tatueringar: Nej
Längd: 170 cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: På sätt och vis, Johnny Depp.
Önskar du att du bodde någon annanstans: NEW YORK!
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ja
Vilket shampoo använder du: Wella
Vilken parfym använder du: Slut för tillfället
Vad är du rädd för: Spindlar 


SENASTE


Film du hyrde: The fourth kind
Film du köpte: Pirates - The cruse of the black pearl
Låten du lyssnade på: Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan (spelas just nu)
Personen du kramade: Julia
Personen du pussade: Mamma, på kinden
Personen du ringde: Mummin
TV program du tittade på: Paradise Hotel
Känslan du kände: Trötthet

 


FAVORIT


Mat: Thaifood
Låt: Hans Zimmer – One Day
Sak att göra: Shoppa
Sport: Handboll
Dryck: Tropicana juice
Kläder: Myskläder
Film: Pirates trilogin, Pirates 1 handling, Pirates 2 skämten och Pirates 3 krig, hade alla dessa slåtts ihop till en film hade den vart världsklass!
Bil: Koenigsegg eller Hummer liknande

 

 

ANTAL


Gånger du varit kär: Inte fullt ut, så 0.
Gånger ditt hjärta brustit: Det vet jag faktikst inte
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet jag inte heller
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger
Ärr du har på kroppen: Ett par stycken



ÖVRIGT


Vad har du gjort idag: Vart i skolan
Var det kul: Helt okej
Hur tidigt stiger du upp: Vid 07.00-07.30 vardagar (08:45 fredagar) 10.00-10:30 helger
Gillar du att slåss: Nej
Vad är du allergisk mot: Pollen
Var har du ont: I ögonen har jag ont i just nu
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Nja, avstår gärna
Favorit serie: Scrubs/New York-Hollywood fruar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0