1OKTOBER

Nu är det inte bara hösten som är här, utan även höstens månad, Oktober!
Dagarna och månaderna går väldigt fort, vilket är skönt eftersom jag har någonting att se framemot till jul! Dock händer en mindre rolig sak i December, men det är hemligt.
Kanon dag, allting har bara gått bra. Efter skolan fikade jag med Julia, Felicia och Ella. Om drygt 1h ska jag träna därefter åker jag hem till Hanna.

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan tjena mittbena vad gryyyym denna låten är, kan han inte ta och skynda sig med fler låtar!? 

BTW, HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN TAVLA, SKIT FIIIIN! Nu längtar jag tills den kommer upp på min tråkiga vägg som vart tom i år!



Inköp under veckan.
Nya handbolls skor var ingen tvekan om att jag behövde, mina var super slitna men hur goa som helst, vilket alla skor gör när man måste göra sig av med dom, kändes svårt att slänga dom igår, haha! 
Kläder, allting från H&M, älskar militär grönt! 
Tavlan, underbar! Bilder kommer när den är uppsatt!
Den ser väldigt ljus och tråkig ut på bilderna, men jag kan lova er att den är bättre i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0